niedziela, grudnia 11

sens.


no i wróciłam. Może z niezbyt odnalazłam poszukiwany sens życia. ale wiele zmieniło się w moim życiu. Upragniony tryb licealny nie okazał się jakąś wielką zmianą, ludzi tacy jak wszędzie.
Tęsknię za czymś za czym wcale nie mogę tęsknić. Bo nie wolno mi, nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki i mimo iż bardzo chciałabym zobaczyć jak to byłoby to nie, przecież ja nie mogę.
Pan Nadzieję zranił, ale można było się tego spodziewać, przecież to zrozumiałe - to facet w końcu. Ale myślałam, że ten będzie inny, myliłam się, jak zwykle. miałeś być zawsze. wszędzie. nocą , dniem. Zawsze przy Niej. czemu złamałeś tę obietnicę ?
Kid Cudi - odkrywam tajemnice Jego piosenek. Może Nam On wiele pomóc. Bo jak zwykle ktoś się tu czegoś boi. Ale nie dziwi mnie to, taka już jest..


jej <3

Brak komentarzy: